بیمه نامه عمر

بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری برای اشخاص توسط نمایندگان بیمه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به این که کاغذ چاپی بیمه بسیار مهم می باشد و به عنوان سند بیمه عمر نگاه میشه برای حفظ این سند بیمه قطعا کیف و یا جلد مناسب کار نیاز هست نوین جلدبر این اساس سعی میکند این جلد یا کیف را با کیفیت هرچه بیشتر به دست نمایندگان بیمه برساند. جلد بیمه عمر دارای صورت های مختلفی می باشد و در مدل های متنوع در نوین جلد تولید خواهد شد که هم اکنون با همدیگر شرح میدهیم.

جلد بیمه عمر با مقوا میباشد، برای جلد بدنه هم با مقوا تولیدمیگردد.

همچنین جلد مدارک بدنه اتومبیل، آتش سوزی و مسولیت. اما کیفیهای مدل بیزینسی هم فرای یک مدل کیف هست که مورد توجه مخاطبان قرارگرفته است.

بیمه نامه عمر

کیف بیمه نامه عمر به صورت چرمی و فوم با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت و در سریعترین زمان ممکن توسط نوین جلد تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

جلد مدارک بیزینسی

کیف مدارک بیزینسی یکی از تکمیل ترین کارهای نوین جلد میباشد و در دو نوع مختلف زیپ دار و دکمه دار تولید خواهد شد و در یک رنگ از چرم مصنوعی که برای مصارف صنعتی کاربرد دارد کار خواهد شد.

جلد بدنه چرم

بیمه بدنه و مسولیت یکی از صدورهایی هست که همواره نمایندگان بیمه برای مشتریان خود اعمال میکنند، برای نگه داری این کاغذ بیمه قطعا کیف و جلدی برای هدیه دادن به مشتری خود نیاز دارید.

اطلاعات تماس

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۳۹۷۶۲۸

تلفن همراه: ۰۹۳۷۶۲۹۴۱۸۲

ایمیل: novinjeld[@]gmail.com

ساعت کاری: ۸صبح الی ۲۰ شب

نوین جلد در یک نگاه

نوين جلد ابتدا در سال 1390در زمينه توليد جلد بيمه نامه و جلد مدارک همچنين طراحی و ساختار كيف بيمه نامه با هدف توليد محصول باكيفيت و قيمتی مناسب برای نمايندگان بيمه سراسر كشور فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به تنوع محصولات نوين جلد كار خود را گسترش داد و با لطف خداوند متعال توانست تا تمامی نيازهای نماينده بيمه رو تامين كند.

نوین جلد با كادری مجرب وكارآزموده و تجهيزات بروز سعی دارد تا محصولات باكيفيتی براي مشتريان خودبه ارمغان بياورد و افتخار ميكنيم كه توانستيم براي نمايندگان بيمه سراسر كشور در امر تبليغات با عنايت پروردگار متعال موفق شويم.

تمامی حقوق این سایت متعلق میباشد به شرکت نوین جلد طراحی شده توسط سفیرآنلاین