تقویم جیبی و پالتویی

تقویم جیبی و پالتویی

تقویم جیبی و تقویم پالتویی سال1404 در نوین جلد حدود ۴ ماه پایانی سال آماده و تهیه خواهد شد. چاپ ۴رنگ و صحافی چسب گرم و کار دوختی و همچنین صحافی دوختی تولید و ارسال  میشود. تقویم جیبی همواره بدلیل اندازه کوچیک آن نزد مشتری شما همراه هست. تقویم پالتویی هم برای اشخاص تک جامعه کاربرد ویژه دارد. هر بار استفاده از آن، مشتری شما یاد شما را در ذهن تکرار میکند. تقویم جیبی1404 را با چاپ روی جلد بصورت داغی و طلاکوب از ما درخواست کنید. اضافه میکنم نوع دیگری از این تقویم در این حد تولید خواهد شد.

برای تقویم میشود از جلد سخت بهره برد بنابراین قبل از سفارش به مجموعه ما خبربدین که جلد نرم تقویم را پسند مینمایید، یا جلد سخت. در هر صورت نوین جلد ردخدمت همه مخاطبان هست. خدارو شکر با داشتن دستگاه های مدرن صحافی به در خواست مشتری های عزیزمان سفارشات اختصاصی را تولید و ارسال خواهیم کرد.

تقویم  جیبی چرمی جذابیت بیشتری نسبت به سلفونی دارد. همچنین تقویم پالتویی چرا که مردم خوب کشورمون از چرم استقبال بیشتری دارند تا جلد سلفون. معمولا بر روی جلد های چرمی چاپ داغی و بر روی جلد های سلفونی چاپ طلاکوب ضرب میشود. برای طراحی نوشته های کار باید شلوغ نباشد چرا که فضای کارمحدود میباشد. چاپ لوگو بروی این تقویم ها جذابیت بالایی دارد چون فضای زیادی را میگیرد و جلوی چشم مخاطب میباشد.

تقویم پالتویی1404 که همانجور که مشخص هست اندازه قدی تقویم پالتویی ۲ برابر تقویم جیبی1404 بزرگتر میباشد صحافی کار هم دقیقا مثل تقویم جیبی صحافی چسب گرم و دوختی کار خواهد شد اما نکته مهم جلد پالتویی1404 جلد روی تقویم هست که نوین جلد سعی دارد هر ساله کار را با چرم مرغوب و بسیار جذاب تولید و خدمت شما برساند.

یک نکته جالب توجه هم خدمت شما مخاطبان گرامی عرض میکنیم، قدرت جذب مخاطب با تقویم در مقایسه با سررسید همواره در رقابت هست. تقویم هموراه در دسترس بوده در حالیکه سررسید اینگونه نیست. بنابراین برای اینکه بتوانید تبلیغات جامع داشته باشید هم سفارش سررسید و هم تقویم را در برنامه تبلیغاتی خود قرار بدید تا همه سلایق را پاسخگو باشید.

برای رجوع به محصولات دیگر سررسید و تقویم به صفحه مربوطه روجوع کنید

سررسید سلفونی

سررسید چرمی

سررسید چرمی قفل دار

سررسید چرمی ارگانایزر

سررسید اروپایی

سررسید ست مدیران

تقویم رومیزی

تقویم حصیری چینی

صفحه مربوط به کلیه سررسد و تقویم1404

مشخصات محصول

کد محصول130
نوع سررسیدتقویم جیبی و پالتویی
نوع صحافیفنری و دوختی و چسب گرم
نوع چاپ روی جلدچاپ طلاکوب و چاپ داغی
اندازه تقویمبروزرسانی میگردد
حداقل سفارش50عدد
مدت زمان تولید5 روز

اطلاعات تماس

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۳۹۷۶۲۸

تلفن همراه: ۰۹۳۷۶۲۹۴۱۸۲

ایمیل: novinjeld[@]gmail.com

ساعت کاری: ۸صبح الی ۲۰ شب

نوین جلد در یک نگاه

نوين جلد ابتدا در سال 1390در زمينه توليد جلد بيمه نامه و جلد مدارک همچنين طراحی و ساختار كيف بيمه نامه با هدف توليد محصول باكيفيت و قيمتی مناسب برای نمايندگان بيمه سراسر كشور فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به تنوع محصولات نوين جلد كار خود را گسترش داد و با لطف خداوند متعال توانست تا تمامی نيازهای نماينده بيمه رو تامين كند.

نوین جلد با كادری مجرب وكارآزموده و تجهيزات بروز سعی دارد تا محصولات باكيفيتی براي مشتريان خودبه ارمغان بياورد و افتخار ميكنيم كه توانستيم براي نمايندگان بيمه سراسر كشور در امر تبليغات با عنايت پروردگار متعال موفق شويم.

تمامی حقوق این سایت متعلق میباشد به شرکت نوین جلد طراحی شده توسط سفیرآنلاین