سررسید اروپایی

سررسید اروپایی

سالنامه اروپایی، سررسید اروپایی1404، تقویم اروپایی، سررسید اندازه اروپایی، همگی مخاطبان خاص خود را دارد. در مقایسه با سررسید های وزیری دارای چندین ویژگی منحصر بفرد تولیدی نوین جلد دارد. آنها را در مجموعه سررسید ها پرفروش و فوق ممتاز فروش خواهیم کرد. اندازه و ابعاد سررسید اروپایی مناسب تر از سررسید وزیری می باشد.

نوع کاغذ کرم رنگ، یا مات تولید میشه تا نور انعکاس نداشته باشد و چشم های شخص استفاده کننده اذیت نشود. البته اگر مشکلی برای این کاغذها در بازار بوجود نیاید چراکه کاغذ کرم بسختی تهیه میشود. برخی اوقات مجبوریم از کاغذ سفید استفاده کنیم. حتما در موقع خرید سررسید اروپایی اطلاع رسانی این موضوع را خواهیم داد به همه مخاطبان نوین جلد.

در گوشه کار سررسید صحافی لب گرد انجام میگردد تا نمای بسیاربهتری را شکل دهد. در بعضی از انواع این محصول کش و یا پلاک و یا قفل در دستور تولید داریم. البته جلد سررسید اروپایی نوع چرمی جذاب تر خواهد بود بخصوص که چرم ترمو استفاده میکنیم با چاپ داغی که بر روی آن حک میشود.

بسته بندی مناسب و ارسال بار یکی از مهمترین مراحل کاری نوین جلد میباشد. بنابراین سفارشات را بصورت کارتنی قبول و تولید و ارسال میکنیم. هر کارتن حدود 40 عدد میباشد. البته اطلاع رسانی حتما خواهد شد.

جالب هست برایتان بیان کنیم که مشتریان قدیم این محصول هر ساله همین سفارش را تجدید سفارش میکنند. چرا که مخاطبانشان راضی بودند. نوین جلد سعی دارد تا این محصول را با بهترین کیفیت تقدیم علاقه مندان کند. دوخت خود سررسید و دوخت جلد از نوع ریز میباشد تا سررسید را محکم و ماندگار کند حتی برای چند سال ماندگار باشد.

نکته پایانی که قابل ذکر هست وجود پلاک روی جلد سررسید اروپایی میباشد. بعضی مخاطبان خواستار چاپ لیزر هستند که این کار بروی پلاک انجام میشود. البته برای چاپ پلاک فضای بسیارکمی برای چاپ وجود دارد. اما خب برای چاپ داغی ما پیشنهاد کار را میدهیم چرا که فضای بیشتری را به شما برای تبلیغات میدهد. جهت اطلاع اندازه فضای چاپی را با نوین جلد هماهنگ بفرمایید.

در رابطه با دوخت و دوام محصول لازم هست چند نکته را شرح دهیم. تمام کار با چرخ تمام صنعتی دوخت دوزی میشود. قبل از دوخت صحافی چسب گرم کار میشود. بعد از خشک و پرس شدن اوراق کار دوخت آغاز و سپس دوخت و به مرحله دیگر پیشرفت خواهد کرد.

در کل به همه مخاطبان خود اعلام میکنیم برای یک تبلیغات مناسب این نمونه را پیشنهاد خواهیم داد. اگر مشتریانی خاص دارید، با این هدیه تبلیغاتی بیشتر از دو سال سرمایه گذاری کنید. جواب این حرکت خود را در ارتباط با مشتری خود خواهید گرفت. مشتریان معمولی خود را تبدیل به مشتری وفادارکنید.

با برنامه مناسب هدیه شایسنه به مشتریان خود تقدیم کنید. بعد از یک بار هدیه دادن به مشتری هدف خود ، حتما پیگیر او باشید که ایا با شما در ارتباط خواهد بود یا خیر؟ در جواب اجازه بدید ما زودتر پیشدستی کنیم: بله حتما مشتری وفادار بوده و با شما خواهد بود. این حرف از طرف مخاطبان نوین جلد بوده و تجریبات را در اختیار شما عزیزان درج میکنیم.

برای رجوع به محصولات دیگر سررسید و تقویم به صفحه مربوطه روجوع کنید.

سررسید سلفونی

سررسید چرمی

سررسید چرمی قفل دار

سررسید چرمی ارگانایزر

سررسید ست مدیران

تقویم جیبی و پالتویی

تقویم رومیزی

تقویم حصیری چینی

صفحه مربوط به کلیه سررسد و تقویم1404

مشخصات محصول

کد محصول128
نوع سررسیدسررسید اروپایی
نوع صحافیدوختی و چسب گرم
نوع چاپ روی جلدچاپ داغی و چاپ لیزر
اندازه سررسید اروپایی22cm*13/5cm
حداقل تعداد سفارش بصورت کارتنی حدود ۲۵عدد
مدت زمان تولید ۵ روز

اطلاعات تماس

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۳۹۷۶۲۸

تلفن همراه: ۰۹۳۷۶۲۹۴۱۸۲

ایمیل: novinjeld[@]gmail.com

ساعت کاری: ۸صبح الی ۲۰ شب

نوین جلد در یک نگاه

نوين جلد ابتدا در سال 1390در زمينه توليد جلد بيمه نامه و جلد مدارک همچنين طراحی و ساختار كيف بيمه نامه با هدف توليد محصول باكيفيت و قيمتی مناسب برای نمايندگان بيمه سراسر كشور فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به تنوع محصولات نوين جلد كار خود را گسترش داد و با لطف خداوند متعال توانست تا تمامی نيازهای نماينده بيمه رو تامين كند.

نوین جلد با كادری مجرب وكارآزموده و تجهيزات بروز سعی دارد تا محصولات باكيفيتی براي مشتريان خودبه ارمغان بياورد و افتخار ميكنيم كه توانستيم براي نمايندگان بيمه سراسر كشور در امر تبليغات با عنايت پروردگار متعال موفق شويم.

تمامی حقوق این سایت متعلق میباشد به شرکت نوین جلد طراحی شده توسط سفیرآنلاین