چاپ کارت ویزیت و اوراق های اداری

کارت ویزیت و اوراق اداری

همه کسب و کارها کارت ویزیت و اوراق اداری نیاز دارند. یکی از ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی موثر، در کسب و کارهای مختلف بخصوص نمایندگان بیمه کاربرد دارد. جنس کاغذ و روکش کارت ویزیت، گرماژ، تیراژ چاپی کارت و نحوه برش با کیفیت تقدیم خواهدشد. روکش‌های مختلفی برای کارت ویزیت وجود دارد. نوین جلد سعی کرده است با استفاده از تکنولوژی روز روکش‌های سلفون و لمینت در دو نوع مات و براق استفاده و تولید کند. جنس کارت ویزیت، یک رو و یا دورو بودن آن و همچنین گرماژ کارت ویزیت برای نمایندگان بیمه از اهمیت بالایی دارد.

در بسیاری موارد ممکن است نیاز به داشتن یک کارت ویزیت خاص باشد. آنچه می‌تواند یک کارت ویزیت ساده را به یک کارت خاص تبدیل کند طراحی آن  است. با پرسش هایی که داشتیم از نمایندگان بیمه دریافتیم کارت ویزیت لمینت بیشترین بازخورد را دارد. ظاهر لمینت ویزیتی با توجه به برش دورگرد بودن آن با روکش لمینت براق همراه خواهد بود.

طراحی فایل

طراحی فایل های چاپی با استفاده از نرم افزارهای موجود و نصب در ویندوز  باید چند نکته رعایت کرد. برای کارت ویزیت و اوراق اداری  چاپ رنگ طرح، لوگوی چاپی و متن های مورد نیاز ازقبیل: آدرس، شماره های تماس و برخی مطالب خاص. برای نمایندگان بیمه سعی باید شود که خدمات خود را خلاصه اعلام و آدرس شبکه های اجتماعی را هم نگارش کنیم. کارت پل ارتباطی را محکم و وصل میکند. تصویر دفتر خود یا چهره شما بسیارجذابیت کارت را افزایش میدهد. در آخر در صورت مشاوره با ما همراه باشید امیدواریم کمک و راهنمای خوبی باشیم. یک نگاهی هم به جلد کارت سوخت هم بندازید.

پاکت کاغذی یا پاکت طلقی کدام یک جذابیت دارد؟ صفحه پاکت طلقی را ببینید روی پاکت طلقی چاپ طلاکوب میشود. البته با طلق های رنگی. در رابطه با نامه های اداری بسیار ویژه کاربرد دارد. حرف از چاپ شد لازم است یادی کنیم از سررسید و تقویم آخر سال با ما همراه باشید، چرا که نوین جلد هر سال تولید و چاپ میکند.

رجوع به گالری صفحه اصلی سایت.

مشخصات محصول

لیست محصولات چاپیقیمت ( تومان )
کارت ویزیت گلاسه
کارت ویزیت سلفون براق یک رو
کارت ویزیت سلفون مات یک رو
لمینت براق پشت و رو چاپ…..60*90
لمینت مات پشت ور چاپ……60*90
سربرگ تحریر80 گرم یکروچاپ A4…..
پاکت ملخی گلاسه 135گرم
پاکت گلاسه 300گرمA5
پاکت گلاسه 300گرمA4
ست اداری

اطلاعات تماس

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۳۹۷۶۲۸

تلفن همراه: ۰۹۳۷۶۲۹۴۱۸۲

ایمیل: novinjeld[@]gmail.com

ساعت کاری: ۸صبح الی ۲۰ شب

نوین جلد در یک نگاه

نوين جلد ابتدا در سال 1390در زمينه توليد جلد بيمه نامه و جلد مدارک همچنين طراحی و ساختار كيف بيمه نامه با هدف توليد محصول باكيفيت و قيمتی مناسب برای نمايندگان بيمه سراسر كشور فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به تنوع محصولات نوين جلد كار خود را گسترش داد و با لطف خداوند متعال توانست تا تمامی نيازهای نماينده بيمه رو تامين كند.

نوین جلد با كادری مجرب وكارآزموده و تجهيزات بروز سعی دارد تا محصولات باكيفيتی براي مشتريان خودبه ارمغان بياورد و افتخار ميكنيم كه توانستيم براي نمايندگان بيمه سراسر كشور در امر تبليغات با عنايت پروردگار متعال موفق شويم.

تمامی حقوق این سایت متعلق میباشد به شرکت نوین جلد طراحی شده توسط سفیرآنلاین