کارت ویزیت و اوراق اداری

کارت ویزیت و اوراق اداری

به عنوان یکی از ابزارهای تبلغاتی و بازاریابی موثر، در کسب و کارهای مختلف بخصوی نمایندگان بیمه کاربرد دارد.

جنس کاغذ و روکش کارت ویزیت، گرماژ، تیراژ چاپی کارت و نحوه برش با کیفیت تقدیم خواهدشد. روکش‌های مختلفی برای کارت ویزیت وجود دارد. نوین جلد سعی کرده است با استفاده از تکنولوژی روز روکش‌های سلفون و لمینت در دو نوع مات و براق استفاده و تولید کند. جنس کارت ویزیت، یک رو و یا دورو بودن آن و همچنین گرماژ کارت ویزیت برای نمایندگان بیمه از اهمیت بالای قرار دارد. که هرکدام متناسب با نوع سلایق و نمایندگی بیمه شما دارد.

در بسیاری موارد ممکن است نیاز به داشتن یک کارت ویزیت خاص باشد. آنچه می‌تواند یک کارت ویزیت ساده را به یک کارت خاص بدل کند طراحی آن  است. با پرسش هایی که داشتیم از نمایندگان بیمه دریافتیم کارت ویزیت لمینت بیشترین بازخورد را دارد. ظاهر کارت ویزیت با توجه به چاپ دورگرد بودن آن با روکش لمینت براق همراه خواهد بود بدون شک از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

برای طراحی کارت ویزیت هرچه نوشته ها کمتر باشد فضای بهتری را به مخاطب میرساند باید سعی کنیم در کارت ویزیت اصل مطلب و نکات و راه های ارتبط را نشان دهید و این هدف یک کارت هست که باید دقت کنید. رنگ کارت باید مناسب لوگوی و اون طیف رنگ خاص شما باشد. سعی کنید در یک کارت خود را برند کنید ساده و کم هزینه. فراموش نکنین برای تبلیغ خود بودجه در نظربگیرید و حتما برنامه ریزی داشته باشید.

در آخر در صورت مشاوره با ما همراه باشید امیدواریم کمک و راهنمای خوبی باشیم. یک نگاهی هم به جلد کارت سوخت هم بندازید.

رجوع به گالری صفحه اصلی سایت

شرکت نوین جلد مفتخر است برای نمایندگان سراسر کشور این خدمات را به نحوه اصیل انجام دهد.

مشخصات محصول

لیست محصولات چاپی ( کد محصول123 )قیمت ( تومان )
کارت ویزیت گلاسه
کارت ویزیت سلفون براق یک رو80
کارت ویزیت سلفون مات یک رو80
لمینت براق پشت و رو چاپ…..60*90350
لمینت مات پشت ور چاپ……60*90450
سربرگ تحریر80 گرم یکروچاپ A4…..
پاکت ملخی گلاسه 135گرم900
پاکت گلاسه 300گرمA5 2500
پاکت گلاسه 300گرمA4 3700
ست اداریاستعلام بفرمایید

اطلاعات تماس

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۳۹۷۶۲۸

تلفن همراه: ۰۹۳۷۶۲۹۴۱۸۲

ایمیل: novinjeld[@]gmail.com

ساعت کاری: ۸صبح الی ۲۰ شب

نوین جلد در یک نگاه

نوين جلد ابتدا در سال 1390در زمينه توليد جلد بيمه نامه و جلد مدارک همچنين طراحی و ساختار كيف بيمه نامه با هدف توليد محصول باكيفيت و قيمتی مناسب برای نمايندگان بيمه سراسر كشور فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به تنوع محصولات نوين جلد كار خود را گسترش داد و با لطف خداوند متعال توانست تا تمامی نيازهای نماينده بيمه رو تامين كند.

نوین جلد با كادری مجرب وكارآزموده و تجهيزات بروز سعی دارد تا محصولات باكيفيتی براي مشتريان خودبه ارمغان بياورد و افتخار ميكنيم كه توانستيم براي نمايندگان بيمه سراسر كشور در امر تبليغات با عنايت پروردگار متعال موفق شويم.

تمامی حقوق این سایت متعلق میباشد به شرکت نوین جلد طراحی شده توسط سفیرآنلاین