سررسید چرم

سررسید چرمی

سررسید چرمی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی سررسید سال1404 بحساب می آید. این هدیه تبلیغاتی یک سال تمام برای شخص تبلیغ کننده کارایی دارد.
اندازه سررسید وزیری 24*17 هست. همین مدل استاندارد بسیاری از کتب های موجود رایج ترین سررسید های تولید شده همین اندازه میباشد. بخاطر اندازه بزرگ و استانداردی که دارند می توانند جهت یادداشت های روزانه و امور کاری مورد استفاده قرار بگیرند.

این محصول 2نوع چرم و سلفونی تولید خواهد شد. در نوع چرم از ترمو استفاده میشود. صحافی چرم و سلفون در 2نوع دوختی و فنری کار می شود. دوختی بسیار محکم و مقاومی است و می شود بیشتر از یکسال مورد استفاده قرارگیرد و جذابیت خاصی دارد.

چرم این نوع محصول از نوع ترمو، چرم مصنوعی است. سررسید سلفونی1404 گلاسه سخت کار شده سررسید های وزیری با جلد گلاسه سخت به مراتب ارزان تر از سررسید های وزیری چرم ترمو و چرم مصنوعی هستند.

سعی داریم تقویم های عمومی هر ساله تولید کنیم تا هر نماینده ای به تعداد کم نیاز داشت بتواند سفارش دهد. چاپ چرم ترمو وزیری بایدبه صورت حک لوگو روی جلد به صورت داغ کوب، یا لیزر شود. شرکت نوین جلد با دستگاهای مدرن بروز همه ساله در مراحل تولید همه ادوات را دارا میباشد. که عبارتند از : چرخ خیاطی صنعتی ، دستگاه داغکوب پرس 2 تن، دستگاه صحافی چسب گرم، دستگاه برش صحافی و دستگاه صحافی چرم.

در مرحله دوخت، دوخت ریز و محکمی را انتخاب کردیم. قبل از دوخت صحافی چسب گرم با کیفیت مناسب انجام میگردد. بعد از این مرحله دستگاه پرس و خشک کن رو در ادامه کار خواهیم داشت. و در نهایت به سمت کارگاه دوخت و چاپ و ارسال میگردد. مجموعه ما با تضمین محصول در سراسر کشور همراه خواهد بود و همه ساله مشتریان خود را پاسخگو و هدایت خواهد کرد.

برای کلیه استان های کشور ارسالی داریم. اما بگذارید نکته کوتاه خدمت شما دوستان اعلام کنیم میشود موقع سفارش هم سلفونی و هم چرم. یکجا سفارش بدین چرا که مشکلی برای چاپ ایجاد نخواهد کرد. چاپ طلاکوب برای سلفونی چاپ داغی برای چرمی انجام میشود.

درآخر نکاتی بسیار مهم عرض میکنیم که جای تفکر دارد. هر کسب و کاری مشتریانی خاص دارد. بنابراین برنامه و بودجه ای مناسب باید تدوین دید. برای مشاوره امور تبلیغات حتما با ما مشورت بفرمایید. با تجربیات نوین جلد بهتر برنامه برندینگ خود را استارت و بهبود ببخشید.

برای رجوع به محصولات دیگر تقویم به صفحه مربوطه روجوع کنید

سررسید سلفونی

سررسید چرمی قفل دار

سررسید چرمی ارگانایزر

سررسید اروپایی

سررسید ست مدیران

تقویم جیبی و پالتویی

تقویم رومیزی

تقویم حصیری چینی

صفحه مربوط به کلیه سررسد و تقویم1404

مشخصات محصول

کد محصول125
نوع سررسیدسررسید جلد چرمی
نوع صحافیدوختی و چسب گرم
نوع چاپ روی جلدچاپ داغی
اندازه سررسیدوزیری کتابی
حداقل تعداد سفارشبصورت کارتنی حدود ۲۵عدد
مدت زمان تولید 5 روز

اطلاعات تماس

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۳۹۷۶۲۸

تلفن همراه: ۰۹۳۷۶۲۹۴۱۸۲

ایمیل: novinjeld[@]gmail.com

ساعت کاری: ۸صبح الی ۲۰ شب

نوین جلد در یک نگاه

نوين جلد ابتدا در سال 1390در زمينه توليد جلد بيمه نامه و جلد مدارک همچنين طراحی و ساختار كيف بيمه نامه با هدف توليد محصول باكيفيت و قيمتی مناسب برای نمايندگان بيمه سراسر كشور فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به تنوع محصولات نوين جلد كار خود را گسترش داد و با لطف خداوند متعال توانست تا تمامی نيازهای نماينده بيمه رو تامين كند.

نوین جلد با كادری مجرب وكارآزموده و تجهيزات بروز سعی دارد تا محصولات باكيفيتی براي مشتريان خودبه ارمغان بياورد و افتخار ميكنيم كه توانستيم براي نمايندگان بيمه سراسر كشور در امر تبليغات با عنايت پروردگار متعال موفق شويم.

تمامی حقوق این سایت متعلق میباشد به شرکت نوین جلد طراحی شده توسط سفیرآنلاین