تولید و چاپ پاکت طلقی و اداری

پاکت طلقی و اداری

پاکت طلقی و اداری ازجنس طلقی کار شده و پرسی تولید شده است. در سایز های مختلف تنظیم شده، مناسب ترین چاپ روی پاکت ها چاپ طلاکوب میباشد یا نقره کوب.

پاکت مناسب اعتبار هر شرکتی را نشان می دهد برای شما نمایندگان بیمه هم کاربرد دارد. کیفیت طراحی و چاپ پاکت نقش بسزایی در ارائه بهتر خدمات شما را دارد. از پاکت نامه به عنوان ابزار تبلیغاتی بازاریابی کم هزینه یاد می شود. ارزان بودن، جذاب بودن، کار راه انداز بودن این محصول به شما روحیه مضاعفی هدیه خواهد داد.

پاکت یک نوع بازاریابی مستقیم برای ایجاد یک رابطه پایدار با مشتریان نمایندگی بیمه می باشد. از نکات مهم در طراحی و چاپ پاکت طلقی و اداری: طراحی اصولی بر اساس خدمات خود و شعار خدمات بیمه ای باید صورت بگیرد. کاربرد پاکت برای صنعت بیمه عبارتند از: برای بیمه عمر، بدنه، ثالث، مسئولیت و آتش سوزی. کیفیت طراحی و چاپ پاکت نقش بسزایی در ارائه بهتر خدمات شما را دارد.

پاکت تنوع دوزاده رنگی دارد

رنگ های زرشکی، مشکی،  قهوه ای، آبی، سرمه ای، سفید و پرتغالی میشه نام برد. در هر سفارش از تمام رنگ ها حداکثر خدمات را خواهیم داد. تک رنگ بودن پاکت سفارش را بامشکل مواجه میکند. بنابراین سعی بفرمایید متنوع درخواست بدین. تنوع رنگ پاکت ها به سلایق همگی پاسخ قابل قبولی خواهد داد. بنابراین به نوین جلد کمک کنید تا در این مورد مهم بتواند بصورت تکمیل رنگ ها را با توجه به موجودی تقدیم کند.

فرق پاکت های متنوع در بازار چیست؟

مارک های زیادی برای این پاکت ها موجود است. اما براستی فرق این ها با دیگران چیست؟ مهمترین موضوعی که بسیارمهم است گرماژ یا وزن و ضخامت محصول است. بله درست خواندید، ضخامت هر پاکت هر چه ضخیمتر عمر بیشتری خواهد داشت. حواستون باشه حتما از فروشنده پرسش کنید که ضخامت پاکت نمره چند است.

ضخامت پاکت  های طلقی و اداری

اضافه میکنیم نوین جلد با تجربه خود موفق شد یک کار بسیار حرفه ای را دنبال کند. تجربه ما ضخامت بیشتر پاکت ها هست تا پاره نشود محکم و پایدار حداقل تا 2سال ماندگاری. بله شما دارید هزینه میکنید بنابراین جنس خوب باید تحویل بدهیم و حق شماست. هر مشتری که از ما این محصول را خرید مجدد تجدید سفارزش کرد و با ماهمراه بود.

پاکت طلقی و اداری

نمونه چاپ پاکت

چاپ مناسب تبلیغات بر روی پاکت

برای چاپ پاکت چاپ طلاکوب مناسب ترین چاپ هاست که نیازمنده یک کلیشه فلزی میباشد. نوین جلد با استفاده از دستگاه پنوماتیک چاپ را انجام خواهد داد. چاپ سیلک بر روی پاکت جذابیت خاصی ندارد و خطر پاک شدن دارد. طلاکوب و نقره کوب بر روی سطوح صاف واکنش بسیار بهتری دارد. نکته جالب توجه پاکات این هست که بدون چاپ بودن پاکت هم قابل کاربردی هست.

مشخصاتی که میشود بر روی پاکت نوشت

اطلاعات تماس، آدرس، آرم و لوگو، شعار تبلیغاتی می باشد. شعار هر شرکت بیمه ای اینجا میتواند مهم باشد: بیمه ایران نهاد خدمت، نماد قدمت، دنیا دنیا آرامش بیمه پارسیان و شعارهای دیگر شرکت های بیمه قابل توجه میباشد. اضافه میکنیم از شبکه های اجتماعی غافل نشوید.! آدرس و لوگو صفحات شبکات مجازی خود را بر روی پاکت ها چاپ کنید. صفحه لندینگ بسیار خوبی برای خدمات نمایندگی بیمه شما دارد.

دکمه های کار بصورت فلزی و پلاستیکی تولید میشه، کلیشه برای کار نیاز واجب هست. با ما تماس بگیرید..

صفحه اصلی سایت

مشخصات محصول

نام محصولپاکت اداری دکمه دار
نوع چاپچاپ طلاکوب
نوع صحافیپاکت پرسی
مدت زمان تولیدحدود ۱۰ الی ۱۵ روز کاری
پاکت طلقی و اداری دکمه دار A5

اطلاعات تماس

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۳۹۷۶۲۸

تلفن همراه: ۰۹۳۷۶۲۹۴۱۸۲

ایمیل: novinjeld[@]gmail.com

ساعت کاری: ۸صبح الی ۲۰ شب

نوین جلد در یک نگاه

نوين جلد ابتدا در سال 1390در زمينه توليد جلد بيمه نامه و جلد مدارک همچنين طراحی و ساختار كيف بيمه نامه با هدف توليد محصول باكيفيت و قيمتی مناسب برای نمايندگان بيمه سراسر كشور فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به تنوع محصولات نوين جلد كار خود را گسترش داد و با لطف خداوند متعال توانست تا تمامی نيازهای نماينده بيمه رو تامين كند.

نوین جلد با كادری مجرب وكارآزموده و تجهيزات بروز سعی دارد تا محصولات باكيفيتی براي مشتريان خودبه ارمغان بياورد و افتخار ميكنيم كه توانستيم براي نمايندگان بيمه سراسر كشور در امر تبليغات با عنايت پروردگار متعال موفق شويم.

تمامی حقوق این سایت متعلق میباشد به شرکت نوین جلد طراحی شده توسط سفیرآنلاین