پاکت طلقی و اداری

پاکت طلقی و اداری

پاکت طلقی و اداری تمام طلق کار شده پرسی میباشد. سایز هر کار در عکس محصول تنظیم شده مناسب ترین چاپ روی پاکت ها چاپ طلاکوب میباشد یا طلاکوب یا نقره کوب.

پاکت مناسب اعتبار هر شرکتی را نشان می دهد برای شما نمایندگان بیمه هم کاربرد دارد. برای بیمه عمر بدنه ثالث مسولئیت آتش سوزی. کیفیت طراحی و چاپ پاکت نقش بسزایی در ارائه بهتر خدمات شما را دارد. از پاکت نامه به عنوان ابزار تبلیغاتی بازاریابی کم هزینه یاد می شود کرد. اطلاعات تماس و آدرس، آرم و لوگو، شعار تبلیغاتی می باشد.

چاپ پاکت یک نوع بازاریابی مستقیم برای ایجاد یک رابطه پایدار با مشتریان نمایندگی بیمه می باشد. از نکات مهم در طراحی و چاپ پاکت طلقی و اداری: طراحی اصولی بر اساس خط قالب و خطوط برش و خط تا، طراحی مدرن ساده و جذاب، رنگ بندی تفکیکی و اصولی.

برای چاپ پاکت چاپ طلاکوب مناسب ترین چاپ هاست که نیازمنده یک کلیشه فلزی میباشد. نوین جلد با استفاده از دستگاه پنوماتیک چاپ را انجام میدهد. چاپ سیلک بر روی پاکت جذابیت خاصی ندارد. طلاکوب و نقره کوب بر روی سطوح صاف معمولا واکنش بهتری دارد. استفاده کنندگان راضی هستن البته بدون چاپ بودن پاکت هم قابل کاربردی هست.

رنگ های پاکت معمولا تنوع دوزاده رنگی دارد که در رنگ های زرشکی، مشکی،  قهوه ای، آبی، سرمه ای، سفید ، پرتغالی. بصورت یکجا برای هر سفارش درنظر گرفته خواهدشد. تک رنگ بودن پاکت سفارش را بامشکل مواجه میکند. بنابراین سعی بفرمایید متنوع درخواست بدین. هم به سلایق همگی بخورد هم مجموعه ما بتواند براحتی در روال کاری خود تقدیم کند.

یک نکته مهم خدمت شما بیان میکنیم. مارک های زیادی برای این پاکت ها موجود است. اما براستی فرق این ها با دیگران چیست؟ مهمترین موضوعی که بسیارمهم است گرماژ یا وزن و ضخامت محصول است. بله درست خواندید. ضخامت هر پاکت هر چه ضخیمتر عمر بیشتری خواهد کرد. حواسون باشه حتما از فروشنده پرسش کنید که ضخامت پاکت درچه حدی است. اضافه میکنیم نوین جلد با تجربه خود موفق شد یک کار بسیار حرفه ای را دنبال کند. تجربه ما ضخامت بیشتر پاکت ها هست تا پاره نشود محکم و پایدار حداقل تا 2سال ماندگاری. بله شما دارید هزینه میکنید بنابراین جنس خوب باید تحویل بدهیم. هر مشتری که از ما این محصول را خرید مجدد تجدید سفارزش کرد و با ماهمراه بود.

دکمه های کار بصورت فلزی و پلاستیکی تولید میشه، کلیشه برای کار نیاز واجب هست. با ما تماس بگیرید..

صفحه اصلی سایت

مشخصات محصول

نام محصولپاکت اداری دکمه دار
نوع چاپچاپ طلاکوب
نوع صحافیپاکت پرسی
مدت زمان تولیدحدود ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

اطلاعات تماس

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۳۹۷۶۲۸

تلفن همراه: ۰۹۳۷۶۲۹۴۱۸۲

ایمیل: novinjeld[@]gmail.com

ساعت کاری: ۸صبح الی ۲۰ شب

نوین جلد در یک نگاه

نوين جلد ابتدا در سال 1390در زمينه توليد جلد بيمه نامه و جلد مدارک همچنين طراحی و ساختار كيف بيمه نامه با هدف توليد محصول باكيفيت و قيمتی مناسب برای نمايندگان بيمه سراسر كشور فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به تنوع محصولات نوين جلد كار خود را گسترش داد و با لطف خداوند متعال توانست تا تمامی نيازهای نماينده بيمه رو تامين كند.

نوین جلد با كادری مجرب وكارآزموده و تجهيزات بروز سعی دارد تا محصولات باكيفيتی براي مشتريان خودبه ارمغان بياورد و افتخار ميكنيم كه توانستيم براي نمايندگان بيمه سراسر كشور در امر تبليغات با عنايت پروردگار متعال موفق شويم.

تمامی حقوق این سایت متعلق میباشد به شرکت نوین جلد طراحی شده توسط سفیرآنلاین