سررسید ارگانایزر

سررسید ارگانایزر

سررسید ارگانایزر نوعی از سررسید مهندسی که محتوای داخل سررسید1404 با دیگر سررسیدها یکسان بوده است. اسامی زیادی مثل سررسید مدیریتی، سررسید مدیران، ارگانایزر مدیریتی، سررسید نفیس، ارگانایزر مدیریتی نفیس میشه نام برد. اما فرق آن با دیگر سالنامه ها در جلد و صحافی آن می باشد کمی توضیح خواهیم داد.

خصوصیات جلد سررسید

جلد سررسید از چرم ترمو درجه یک استفاده میشود. همیشه جلد سررسید ارگانایزر1404 مگنت، قفل، زبانه و گیره نصب میکنیم. مثل سال های گذشته و یا سررسید درون یک کیف چرمی قرار می گیرد. حالا با قفل یا زیب دار بودن. البته داخل جعبه کادویی هم نوین جلد خدمات خواهد داد. نفیس ترین هدیه سال1404همین تقویم هست. بنابراین سعی میکنیم با بهترین کیفیت تقدیم نمایندگان و شرکت های سراسر کشور ارائه بدهیم.

محتوای داخل سررسید

محتوای جلد سررسید1404 نیز فضایی جهت اقلامی همچون کارت ویزیت و برگه یادداشت، جای خودکار برای نگهداری تعبیه شده است. تمام نیاز های یک شخص را تامین میکند. چرا که در طول سال برای جمع آوری مطالب بخصوص برای مهندسان و صاحبان شغل خاص از اهمین ویژه ای برخوردار است. در صفحات پایانی سررسید ارگانایزر جدول آماری ازشاخص های صنعت و معماری در آن ذکر میشود. وجود ماشین حساب و دفتر نت و مکانی برای خودکار این هدیه را فوق العاده ممتاز میکند.

چاپ داغی و لیزر

چاپ بر روی چرم بصورت داغی جذابتر میباشد همچنین چاپ لیزر بر روی پلاک. این سررسید ها دارای جعبه میباشد البته در صورت درخواست برای سررسید تهیه میگردد. بستگی به سفارش شما دارد جنس سررسید از چرم ترمو درجه میباشد. در یک رنگ و نمای داخل کار هم چاپ تک رنگ و دو رنگ کار شده است.

چرا باید یک هدیه گرانبها به مشتری خودمون بدهیم؟

پاسخ را خواهیم داد. وقتی شما به مشتری هدیه ای با ارزش تقدیم کنید. احترام خود را به او نشان خواهید داد. مشتری بلافاصله بررسی میکند که شما چقدر برایش بها داده اید. فراموش نکنید هیچ وقت همگی هدیه نمیدهند. افرادی که هدیه خواهند داد جواب گرفتند. محبت کردن به مشتری علاوه بر ماندگاری خود، مشتریان جدیدی را به سوی شما میکشاند. تصور بفرمایید شخصی از شما یک سررسید ارگانایزر جذاب هدیه میگیرد. برخی دوستان این شخص میپرسند: این هدیه را از کجا گرفته اید؟ و شخص بلافاصله میگویید از فلان نمایندگی گرفته ام. بله کار تمام شد. برای بودجه تبلیغاتی خودتون حتما ارزش قائل بشوید.

برای رجوع به محصولات دیگر سررسید و تقویم به صفحه مربوطه روجوع کنید.

سررسید سلفونی

سررسید چرمی

سررسید چرمی قفل دار

سررسید اروپایی

سررسید ست مدیران

تقویم جیبی و پالتویی

تقویم رومیزی

تقویم حصیری چینی

صفحه مربوط به کلیه سررسد و تقویم1404

مشخصات محصول

نوع سررسیدسررسید چرمی ارگانایزر
نوع صحافیفنری
نوع چاپ روی جلدچاپ داغی
اندازه سررسیدوزیری کتابی
حداقل تعداد سفارشبصورت کارتنی حدود ۲۵عدد
مدا زمان تولید ۵ روز
سررسید ارگانایزر

سررسید ارگانایزر1404

اطلاعات تماس

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۳۹۷۶۲۸

تلفن همراه: ۰۹۳۷۶۲۹۴۱۸۲

ایمیل: novinjeld[@]gmail.com

ساعت کاری: ۸صبح الی ۲۰ شب

نوین جلد در یک نگاه

نوين جلد ابتدا در سال 1390در زمينه توليد جلد بيمه نامه و جلد مدارک همچنين طراحی و ساختار كيف بيمه نامه با هدف توليد محصول باكيفيت و قيمتی مناسب برای نمايندگان بيمه سراسر كشور فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به تنوع محصولات نوين جلد كار خود را گسترش داد و با لطف خداوند متعال توانست تا تمامی نيازهای نماينده بيمه رو تامين كند.

نوین جلد با كادری مجرب وكارآزموده و تجهيزات بروز سعی دارد تا محصولات باكيفيتی براي مشتريان خودبه ارمغان بياورد و افتخار ميكنيم كه توانستيم براي نمايندگان بيمه سراسر كشور در امر تبليغات با عنايت پروردگار متعال موفق شويم.

تمامی حقوق این سایت متعلق میباشد به شرکت نوین جلد طراحی شده توسط سفیرآنلاین