سررسید جلد سلفونی

سررسید جلد سلفونی

سررسید سلفونی یکی از هدایای بسیار پرطرفدار نزدیک سال1404 میباشد. نوین جلد با کادری مجرب و مجهز به کارگاه صحافی به پشتوانه اعتماد شما عزیزان در سال1404 نیز همانند سالهای گذشته سررسیدهای سلفون خود را با بهترین کیفیت در دو مدل تکرنگ سلفون و دورنگ به شما سروران ارائه میدهد. نوین جلد سعی دارد سررسید سلفون را بصورت متنوع تولید و به چاپ برساند.

چاپ سررسید

جلد مناسب برای سررسید جلد سلفونی چاپ طلاکوب میباشد. چاپ طلاکوب بر روی جلد سلفونی از لوگوی نمایندگی بیمه، کد نمایندگی، آدرس و تلفن درج خواهد شد. چاپ طلاکوب توسط دستگاه پنوماتیک انجام خواهد شد. طلاکوب بهترین چاپ موجود برای این محصول میباشد. برخی افراد اعلام کردند چاپ نقره ای هم میشود زد یا خیر؟ در جواب باید بگیم بله. برای چاپ سررسید کلیشه فلزی نیاز هست که نوین جلد تهیه ضرب طلاکوب انجام خواهد داد. دستگاه طلاکوب 2تن قوی میباشد. حک طلاکوب ماندگاری بالا دارد با رول زر خارجی استفاده خواهد شد.

سالنامه سلفونی

با توجه به اینکه سررسید سلفونی1404 یکی از محصولات محبوب در بین هدایای تبلیغاتی آخرسال میباشد. باید در طراحی آن به خوبی دقت شود تا بتواند مخاطبان را به خود جذب کند. یکسال این سررسید برای شما بازاریابی و تبلیغات میکند. سررسید1404 چه در بین مخاطبان و چه در بین صاحبان کسب و کار از جایگاه ویژه ای برخوردار هست.

برای سررسید سلفونی صحافی چسبی و دوخت و همچنین فنری میتوان کار کرد. هرکدام از اینها مراحلی دارد که باید کیفیت رو سرلوحه کار قرار بدیم. چه از لحاظ خود سررسید و چه در جلد سخت سلفونی سررسید. قیمت مناسب نسبت به سررسید چرم و سررسید ارگانایزر دارد. سررسید جلد سلفونی1404پرفروش میباشد، چرا که هر ساله بیشترین خواهان خود را دارد.

تولید سررسید

جلد سررسید از کاغذ گلاسه مات و مقوای نمره سخت کرجی استخوانی محکم تولید و همراه با صحافی چسب گرم انجام میگردد. صحافی چسب گرم با دستگاه اتوماتیک و پیشرفته در عرصه چاپ استفاده خواهد شد. دستگاه برش، دستگاه چسب گرم، دستگاه چرخ صنعتی  و چند دستگاه و اداوت دیگر کمک خواهد کرد تا محصول تولید شود. برای سررسید سلفونی صحافی چسبی و دوخت و همچنین فنری میتوان کار کرد. هرکدام از اینها مراحلی دارد که باید کیفیت رو سرلوحه کار قرار بدیم. سررسید جلد سلفونی ارزان و پرفروش است.

برای رجوع به محصولات دیگر سررسید و تقویم به صفحه مربوطه روجوع کنید.

سررسید چرمی

سررسید چرمی قفل دار

سررسید چرمی ارگانایزر

سررسید اروپایی

سررسید ست مدیران

تقویم جیبی و پالتویی

تقویم رومیزی

تقویم حصیری چینی

 صفحه مربوط به کلیه سررسد و تقویم 1403

مشخصات محصول

نوع سررسیدسررسید جلد سلفونی
نوع صحافیدوختی و چسب گرم
نوع چاپ روی جلدچاپ طلاکوب
اندازه سررسیدوزیری کتابی
حداقل سفارشبصورت کارتنی حدود 25عدد
مدت زمان تولید5 روز
سررسید جلد سلفونی

سررسید سلفونی دو روزه

اطلاعات تماس

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۳۹۷۶۲۸

تلفن همراه: ۰۹۳۷۶۲۹۴۱۸۲

ایمیل: novinjeld[@]gmail.com

ساعت کاری: ۸صبح الی ۲۰ شب

نوین جلد در یک نگاه

نوين جلد ابتدا در سال 1390در زمينه توليد جلد بيمه نامه و جلد مدارک همچنين طراحی و ساختار كيف بيمه نامه با هدف توليد محصول باكيفيت و قيمتی مناسب برای نمايندگان بيمه سراسر كشور فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به تنوع محصولات نوين جلد كار خود را گسترش داد و با لطف خداوند متعال توانست تا تمامی نيازهای نماينده بيمه رو تامين كند.

نوین جلد با كادری مجرب وكارآزموده و تجهيزات بروز سعی دارد تا محصولات باكيفيتی براي مشتريان خودبه ارمغان بياورد و افتخار ميكنيم كه توانستيم براي نمايندگان بيمه سراسر كشور در امر تبليغات با عنايت پروردگار متعال موفق شويم.

تمامی حقوق این سایت متعلق میباشد به شرکت نوین جلد طراحی شده توسط سفیرآنلاین