سررسید چرمی قفل دار

سررسید چرمی قفل دار

 یکی از هدایای پایان سال سررسید چرمی قفل دار هست. سالنامه1404 برای مدیران، مهندسان و متخصصان صنعت کاربرد بسزایی دارد. سررسید قفل دار نسبت به بقیه سررسید های موجود فرق قابل لمسی خواهد داشت نوین جلد همه ساله اساس تنوع کار خود را دارد. سالنامه قفل دار بسیارنفیس است.

قفل مورد نظر برای این سررسید رمز دار و یا بصورت دکمه ای یا بصورت بند و زبانه نصب خواهد شد. وجود قفل در سررسید برای یک سری نوشته های خاص محرمانه از ویزگی آن است. چرم این محصول از چرم ترمو استفاده خواهد شد. چاپ داغی مناسب این سررسید خواهد بود البته چاپ لیزر هم انجام میگردد با پلاک طلایی و یا نقره ای حتی بر روی خود چرم خدمات انجام میگیرد.

چاپ و محتوای داخل سالنامه

هدیه خاص آخر سال میتونه خیلی جذاب باشه این سررسید با چاپ بسیار میتونه در دل مشتری باشه. جلد چرم این سررسید چرم ترمو درجه یک هست و چاپ داغی بر روی این کار رنگ برمیگرداند و حتی نوشته ریز هم خوانا میباشد. هرچه مشخصات یک طرح کم حجم باشد بزرگی فونت بر روی سررسید جذابتر خواهدبود.

در صفحات پایانی سررسید قفل دار آمار معیار مهندسی و اعداد ارقام ساختمانی تهیه شده است. وجود یادداشت و هر چیزی که برای این مهم باید باشد درنظر گرفته شده است. شما میتوانید برای مشتریان خاص خود این هدیه گرانبها را بدهید و وفاداری مشتری خود را تضمین کنید.

بهترین سالنامه برای تاج سرشما

بگذارید کمی مفصل از این هدیه لاچری صحبت کنیم. برای هدیه دادن به مشتری برخی افراد سنگ تمام خواهند گذاشت. فراموش نکنید هرچه قدر سرمایه گذاری کنید، چند برابر سود میکنین. شاید تعجب کردید که گفتیم سرمایه گذاری، تعجب نفرمایید. هدیه دادن به مشتری جذب سرمایه و کسب درآمد را استارت خواهد زد. سررسید چرمی قفل دار یک هدیه نفیس است.

هر چه هدیه شما نفیس تر باشد بازخورد بسیار عالی خواهید گرفت. وقتی شخصی هدیه را دریافت میکند چندین نفر از او درباره هدیه گرفته شده پرس و جو خواهند کرد. سوالاتی از قبیل اینکه از کجا این هدیه را گرفتید؟ و من دوست دارم با اون شخص همکاری کنم. مردم از مشتری مداری لذت میبرند. مشتری شما تاج سر شماست.

برای رجوع به محصولات دیگر سررسید و تقویم به صفحه مربوطه روجوع کنیداگه جاکلیدی میخوای اینو باز کن.

سررسید سلفونی

سررسید چرمی

سررسید چرمی ارگانایزر

سررسید اروپایی

سررسید ست مدیران

تقویم جیبی و پالتویی

تقویم رومیزی

تقویم حصیری چینی

صفحه مربوط به کلیه سررسد و تقویم1404

مشخصات محصول

نوع سررسیدسررسید چرمی قفل دار
نوع صحافیدوختی و چسب گرم
نوع چاپ روی جلدچاپ داغی
اندازه سررسیدوزیری کتابی
حداقل تعداد سفارشبصورت کارتنی حدود ۲۵عدد
مدت زمان تولید ۵ روز

اطلاعات تماس

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۳۹۷۶۲۸

تلفن همراه: ۰۹۳۷۶۲۹۴۱۸۲

ایمیل: novinjeld[@]gmail.com

ساعت کاری: ۸صبح الی ۲۰ شب

نوین جلد در یک نگاه

نوين جلد ابتدا در سال 1390در زمينه توليد جلد بيمه نامه و جلد مدارک همچنين طراحی و ساختار كيف بيمه نامه با هدف توليد محصول باكيفيت و قيمتی مناسب برای نمايندگان بيمه سراسر كشور فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به تنوع محصولات نوين جلد كار خود را گسترش داد و با لطف خداوند متعال توانست تا تمامی نيازهای نماينده بيمه رو تامين كند.

نوین جلد با كادری مجرب وكارآزموده و تجهيزات بروز سعی دارد تا محصولات باكيفيتی براي مشتريان خودبه ارمغان بياورد و افتخار ميكنيم كه توانستيم براي نمايندگان بيمه سراسر كشور در امر تبليغات با عنايت پروردگار متعال موفق شويم.

تمامی حقوق این سایت متعلق میباشد به شرکت نوین جلد طراحی شده توسط سفیرآنلاین